Faglighed

Tårnby Kommune har formuleret en strategi inden for områderne Litteracy, Matematik/Science og Naturfag.
Bevægelse og Ordblindhed som skal understøtte og bidrage til implementering af handleplaner og indsatsområder på kommunens institutioner fra 0-18 års området. Skelgårdsskolens matematikvejledere, DSA-vejleder, læsevejledere, bevægelsesvejleder og læringsvejledere spiller en central rolle i udarbejdelse og implementering af de lokale handleplaner ud fra Tårnby Kommunes strategier. Handleplanerne er et dynamisk værktøj, der løbende udbygges og justeres. Skolen har handleplaner på alle områder, som er et arbejdsredskab for lærerkollegiet på Skelgårdsskolen. På denne side finder du kvalitet og evaluering for dansk og matematik, som er udarbejdet i samarbejde med konsulent fra Center for Skole og Fritidsliv (CSF).

Kvalitet og evaluering for dansk

Shape Created with Sketch.

Kvalitet og evaluering for matematik

Shape Created with Sketch.